KOH

Gelegen op de taalgrens is Oud-Heverlee een plattelandsgemeente, die bestaat uit 5 deelgemeenten: Oud-Heverlee, Sint-Joris-Weert, Blanden, Vaalbeek en Haasrode.

Op Socio-cultureel vlak heeft de gemeente heel wat te bieden. Oud-Heverlee kent een bruisend verenigingsleven en de universiteitsstad Leuven in de onmiddellijke nabijheid zorgt voor heel wat mogelijkheden.

Begin 2006 sloegen een aantal initiatiefvolle inwoners de handen in elkaar en startten het oprichtingsproces voor Kiwanis Oud-Heverlee.

Op 15 september 2007 ontving de club officieel zijn charter en maakt daardoor deel uit van Kiwanis International. Al vrij snel werden meer dynamische geïnteresseerden gevonden en op dit moment telt de club 22 actieve en gemotiveerde leden.

Kiwanis Oud-Heverlee organiseerde ondertussen al meerdere projecten binnen de gemeente. Uiteraard zal het engagement van de club zich voornamelijk blijven richten op de noden van kinderen binnen de gemeente zelf maar ook provinciaal, nationaal en zelfs internationaal zal Kiwanis Oud-Heverlee alles in het werk stellen om kinderen gelukkiger te maken.

Hieronder een link naar alle realisaties van KOH sinds 2007:

Goede doelen KOH